perjantai 18. tammikuuta 2013

Vuoden eka

Hauskaa uutta vuotta kaikille!

Mä olen kotiutunut takaisin Göteborgiin jo aikoja sitten, mutta kouluhommat on vieny niin hirveesti aikaa, ettei ole jäänyt aikaa yhtään kirjotteluun... Oli kyllä niin ihanaa päästä takas omaan kotiin vaikka ekojen viikkojen fiilis on ollu aikalailla "karu paluu arkeen potenssiin sata". Viime viikot on ollu niin stressaavia, ettei ole tullut otettuu yhtäkään kuvaa, sillä mun elämä on rajoittunut lähinnä välimaastoon koti-kirjasto.

Mutta nyt helpottaa ja voin taas keskittyä kivempiin juttuihin! Kuten esim. siihen, että kevään keikkatarjonta Göteborgissa on aika mieletöntä ja ostinkin jo liput Amanda Jenssenin keikaille Pusterviikkiin (paikallinen Tavastia). Livemusa jäi syksyllä aika vähälle ja nyt haluun parantaa tapani tällä saralla! Eli seuraavia tukia odotellessa...



Niin ja  onhan sitä päästy taas urheilunkin makuun joululoman jälkeen! Tällä viikolla oon kyl vihdoin tajunnu sen, miten urheilu on oikeesti parhain tapa mulle purkaa stressiä ja pientä kevätahdistusta.  Vielä kun tulis hiukka lämpösemmät kelit niin pääsis takas lenkkipoluille, mutta siihen asti Fysikenin Cykel -tunnit ajavat asian.

Näillä eväille kevään haasteisiin!

Kram!
- Milka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti