tiistai 5. maaliskuuta 2013

Kun veli tuli kylään


Nyt on tullut pidettyä vähän hiljaiseloa täällä blogin puolella, sillä mua on riivannut jo toista viikkoa inhottavan sitkeä flunssa, jonka kanssa olen saanut kamppailla. Samalla kurssin ensimmäinen osa on lähellä loppua, ja sehän merkitsi esseiden palautusta, joka oli tänään. Eli päivät on mennyt aika pitkälti nenä kiinni kirjoissa ja läppärin ruudussa. Nenäsumute + yskänlääke on ollu mun evässetti kirjastossa koko viime viikon... Onneksi sain vähän piristystä tähän flunssaiseen arkeen kun mun ihana isoveli ja Jenna saapui meille viime viikonlopuksi kyläilemään! Viikonloppu meni todella nopeasti, enkä muista millon viimeksi olis ollut näin hauskaa!

Perjanaina syötiin Skojarbackenissa, joka sijaitsee Vasastanissa. Paikka oli ehkä sekopäisin ravintola ikinä, josta tietenkin oltiin kaikki ihan innoissamme! Lauantaina kaupunkikierroksen jälkeen tultiin meille kokkailemaan mm. kissakalaa ja kampelaa, joka Mika urheesti fileoi (sen jälkeen kun mä olin todennut että kalakurssin opit ei taidakaan olla ihan niin hyvin muistissa kun luulin). Ruokailun jälkeen otettiin suunta kohti Pustervikia ja Amanda Jenssenin keikkaa, joka oli ihan toppen!

Naurettiin sunnuntaina, että todella outoa miten kaikki menikin niin nappiin koko viikonlopun! Vieraille jäi kirjaimellisesti todella hyvä maku Göteborgista ja viikonlopusta saaduilla voimilla jaksoin painaa eilen ja tänään eseet palautuskelpoisiksi. Torstaina saadaankin taas uusia vieraita, joten vilkas viikko taas tiedossa :)

Mutta tässä kuvitusta viikonlopulta!

Minä, Jenna ja krokotiili

"Give some..." then get some!

Hirvi ja diskopallo.
Poppoo!

Sisustuselemtit kohillaan...

...varsinkin tässä! :D

Pojat <3
Kampelan fileointi on helppoa kun sen osaa
Kokit

Kissakalojen vahtimista


Det var det! Hejdå!

ps. Jaiks huomenna meikkis täyttää 24v.!

- Milka




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti